«Powrót

Dostawa sprzętu informatycznego do SZD dla Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu

Dostawa sprzętu informatycznego do SZD dla Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu

Dostawa sprzętu informatycznego do SZD dla Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu

Postępowanie zakończone
Numer postępowania: 3001-ILZ.260.18.2021
Nazwa zamówienia:
Dostawa sprzętu informatycznego do SZD dla Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu
Termin składania ofert: do dnia 24.09.2021 r. 05.10.2021 r. 12.10.2021 r. do godziny 9:00, miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl.

Opis zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu informatycznego do SZD dla Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu wraz z jego transportem w miejsce dostawy, rozładunkiem i wniesieniem.
Poprzez dostawę należy rozumieć dostawy sprzętu transportem na koszt i ryzyko wykonawcy, wraz z jego rozładunkiem i wniesieniem w miejsce wskazane przez Zamawiającego.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części:
1) Część nr 1 – Dostawa skanerów dokumentów w ilości 140 sztuk (zamówienie podstawowe),
2) Część nr 2 – Dostawa drukarek do etykiet w ilości 120 sztuk (zamówienie podstawowe),
3) Część nr 3 – Dostawa czytników kodów kreskowych w ilości 300 sztuk (zamówienie podstawowe).
3. Oferowany sprzęt będzie fabrycznie nowy, nieregenerowany, nierefabrykowany, jednorodny w ramach przedmiotu zamówienia dla danej części zamówienia (tego samego producenta).
4. Adres dostawy: Izba Administracji Skarbowej w Poznaniu, ul. Dolna Wilda 80A,  61-501 Poznań.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia („OPZ") zawiera Załącznik nr 1 do SWZ. Przedmiot zamówienia zaoferowany przez wykonawcę musi charakteryzować się parametrami nie gorszymi niż opisane w OPZ.
6. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Jeden wykonawca może złożyć jedną ofertę na jedną, kilka lub wszystkie części zamówienia. Zamówienie musi być zrealizowane zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszej SWZ.
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo ewentualnego zwiększenia wielkości zamówienia podstawowego w ramach prawa opcji. Wartość prawa opcji ustalona zostanie przez Zamawiającego po zapoznaniu się z cenami jednostkowymi przedmiotu zamówienia wskazanymi w ofercie wykonawcy. Zamawiający dokona zwiększenia zamówienia podstawowego w ramach przewidzianego prawa opcji maksymalnie do kwoty, którą Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie przedmiotu zamówienia (dla danej części zamówienia). W ramach uruchomionego prawa opcji Zamawiający ma prawo nabyć od wykonawcy sprzęt w dowolnej ilości (rzecz jasna w ramach sprzętu wskazanego w opisie przedmiotu zamówienia i ofercie wykonawcy), po cenach jednostkowych wskazanych
w ofercie wykonawcy, będąc jedynie ograniczonym całkowitą wartością kwoty przeznaczonej na sfinansowanie przedmiotu zamówienia (dla danej części zamówienia). Prawo opcji zostało również określone w załączniku nr 6 do SWZ – projektowane zapisy umowy.
Próg wartości zamówienia:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia przekraczającej progi unijne, o jakich stanowi art. 3 ustawy z 11.09.2019 r. ustawy Prawo zamówień publicznych

30.08.2021 r.
W plikach do pobrania zamieszczono wyjaśnienia i modyfikację treści SWZ z dnia 30.08.2021 r.

07.09.2021 r.
W plikach do pobrania zamieszczono wyjaśnienia i modyfikację treści SWZ z dnia 07.09.2021 r. oraz zmodyfikowany zał. nr 1 do SWZ.

09.09.2021 r.
W plikach do pobrania zamieszczono wyjaśnienia treści SWZ z dnia 09.09.2021 r.

13.09.2021 r.
W plikach do pobrania zamieszczono informację o zmianie terminu składania ofert.

17.09.2021 r.
W plikach do pobrania zamieszczono:
- wyjaśnienia i modyfikację treści SWZ z dnia 17.09.2021 r.,
- SWZ po zmianach z dnia 17.09.2021 r.,
- Zał. nr 1 do SWZ po zmianach z dnia 17.09.2021 r.,
- ogłoszenie o zmianie ogłoszenia o zamówieniu opublikowane w dniu 17.09.2021 r. w Dz. U. UE.

30.09.2021 r.
W plikach do pobrania zamieszczono informację o zmianie terminu składania ofert.

05.10.2021 r.
W plikach do pobrania zamieszczono:
- wyjaśnienia i modyfikację treści SWZ z dnia 05.10.2021 r.,
- SWZ po zmianach z dnia 05.10.2021 r.,
- Zał. nr 1 do SWZ po zmianach z dnia 05.10.2021 r.,
- ogłoszenie o zmianie ogłoszenia o zamówieniu opublikowane w dniu 05.10.2021 r. w Dz. U. UE.

12.10.2021 r.
W plikach do pobrania zamieszczono informację o kwocie na sfinansowanie zamówienia.

13.10.2021 r.
W plikach do pobrania zamieszczono informację z otwarcia ofert.

15.11.2021 r.
W plikach do pobrania zamieszczono informację o wyborze najkorzystniejszej oferty dla części nr 1 przedmiotu zamówienia.

25.11.2021 r.
W plikach do pobrania zamieszczono informację o wyborze najkorzystniejszej oferty dla części nr 2 i 3 przedmiotu zamówienia.

31.12.2021 r.
W plikach do pobrania zamieszczono ogłoszenie o udzieleniu zamówienia.

Pliki do pobrania

bip

Informacje o publikacji dokumentu

 
Data utworzenia: 24.08.2021 Data publikacji: 24.08.2021 09:38 Data ostatniej modyfikacji: 18.02.2022 10:23
Autor: Rafał Targowski Osoba publikująca: Rafał Targowski Osoba modyfikująca: Andrzej Lepianka