«Powrót

Usługa sprzątania obiektów Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu oraz podległych jednostek na terenie woj. wielkopolskiego

Usługa sprzątania obiektów Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu oraz podległych jednostek na terenie woj. wielkopolskiego

Usługa sprzątania obiektów Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu oraz podległych jednostek na terenie woj. wielkopolskiego

Postępowanie zakończone
Numer sprawy: 3001-ILZ.260.22.2020
Nazwa zamówienia:
Usługa sprzątania obiektów Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu oraz podległych jednostek na terenie woj. wielkopolskiego
Termin składania ofert: 24 września 2020 r. do godz. 9:00 6 października 2020 r. do godz. 9:00

Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa utrzymania w bieżącej czystości obiektów oraz terenów przyległych Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu oraz podległych jednostek na terenie woj. wielkopolskiego.
2. Dla wszystkich lokalizacji przedmiot zamówienia obejmuje następujące czynności:
1) Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń biurowych, pomieszczeń wspólnych, sanitariatów, aneksów kuchennych, itp.
2) Mycie okien, ram okiennych, parapetów wewnętrznych i zewnętrznych, w tym okien nierozmontowywalnych, których mycie wymaga użycia specjalistycznego sprzętu. 
Uwaga:
- z uwagi na zakres usługi mycia metodą alpinistyczną okien (szyby wraz z ramami), elewacji budynków, świetlików dachowych szklanych oraz lameli aluminiowych dachowych Zespołu Jednostek Skarbowych (ZJS), Zamawiający wymaga wyodrębnienia przez wykonawcę w Formularzu ofertowym ceny za wykonanie ww. usługi w Zespole Jednostek Skarbowych, płatność nastąpi po wykonaniu ww. usługi.
- dla pozostałych obiektów usługa mycia okien winna być wliczona w miesięczną cenę brutto.
3) Utrzymanie czystości terenu wokół budynków, parkingów, ciągów komunikacyjnych (m.in. chodniki, drogi dojazdowe, cokoły budynków), z wyjątkiem następujących jednostek:
a) Oddziału Celnego w Poznaniu ul. Wichrowa 4,
b) Oddziału Celnego w Gądkach ul. Poznańska 71,
c) Oddziału Celnego w Nowym Tomyślu ul. Celna 1,
d) Wielkopolskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Poznaniu Delegatura w Pile, Piła ul. Przemysłowa 23,
e) Izba Administracji Skarbowej w Poznaniu, Poznań ul. Słowackiego 22.
4) Sprzątanie na żądanie Zamawiającego pokoi gościnnych (zgodnie z zał. nr 1 do SIWZ -  OPZ pkt 38 – tabela częstotliwości realizacji usług sprzątania) - dotyczy wybranych jednostek skarbowych.
3. Przedmiot zamówienia został podzielony na 7 części:
1) CZĘŚĆ nr 1 obejmuje obiekty:
Zespół Jednostek Skarbowych w Poznaniu, Urząd Skarbowy Poznań – Nowe Miasto.
2) CZĘŚĆ nr 2 obejmuje obiekty:
Urząd Skarbowy Poznań – Grunwald, Urząd Skarbowy Poznań-Jeżyce, Urząd Skarbowy Poznań-Winogrady, Pierwszy Wielkopolski Urząd Skarbowy w Poznaniu, Wielkopolski Urząd Celno – Skarbowy w Poznaniu ul. Krańcowa 28 Poznań, Wielkopolski Urząd Celno – Skarbowy w Poznaniu ul. Strzelecka 2/6 Poznań, Wielkopolski Urząd Celno – Skarbowy  w Poznaniu  Oddział Celny w Poznaniu ul. Wichrowa 4 Poznań, Wielkopolski Urząd Celno – Skarbowy w Poznaniu Oddział Celny Gądki ul. Poznańska 71, Gądki, Izba Administracji Skarbowej w Poznaniu ul. Słowackiego 22. 
3) CZĘŚĆ nr 3 obejmuje obiekty:
Izba Administracji Skarbowej w Poznaniu Wydział – Biuro Wymiany Informacji Podatkowych w Koninie, Urząd Skarbowy w Gnieźnie, Urząd Skarbowy w Kole, Urząd Skarbowy w Koninie, Urząd Skarbowy w Słupcy, Urząd Skarbowy w Turku, Urząd Skarbowy w Wrześni, Wielkopolski Urząd Celno – Skarbowy w Poznaniu ul. Kościuszki 35, Konin.
4) CZĘŚĆ nr 4 obejmuje obiekty:
Urząd Skarbowy w Jarocinie, Pierwszy Urząd Skarbowy w Kaliszu, Drugi Urząd Skarbowy w Kaliszu, Urząd Skarbowy w Kępnie, Urząd Skarbowy w Krotoszynie, Urząd Skarbowy w Ostrowie Wlkp., Urząd Skarbowy w Ostrzeszowie, Urząd Skarbowy w Pleszewie, Drugi Wielkopolski Urząd Skarbowy w Kaliszu, Wielkopolski Urząd Celno – Skarbowy w Poznaniu ul. Częstochowska 144, Kalisz, Wielkopolski Urząd Celno – Skarbowy w Poznaniu ul. Fabryczna 1A, Kalisz, Wielkopolski Urząd Celno – Skarbowy w Poznaniu Oddział Celny w Kaliszu ul. Powstańców Wlkp. 1-3, Kalisz.
5) CZĘŚĆ nr 5 obejmuje obiekty:
Urząd Skarbowy w Gostyniu, Urząd Skarbowy w Kościanie,  Urząd Skarbowy w Lesznie, Urząd Skarbowy w Rawiczu, Urząd Skarbowy w Śremie, Urząd Skarbowy w Środzie Wlkp., Wielkopolski Urząd Celno – Skarbowy w Poznaniu ul. Niepodległości 44, Leszno.
6) CZĘŚĆ nr 6 obejmuje obiekty:
Urząd Skarbowy w Grodzisku Wlkp., Urząd Skarbowy w Międzychodzie, Urząd Skarbowy w Nowym Tomyślu, Urząd Skarbowy w Szamotułach, Urząd Skarbowy w Wolsztynie,  Wielkopolski Urząd Celno – Skarbowy w Poznaniu Oddział Celny w Nowym Tomyślu ul. Celna 1 Nowy Tomyśl.
7) CZĘŚĆ nr 7 obejmuje obiekty:
Urząd Skarbowy w Chodzieży, Urząd Skarbowy w Czarnkowie, Urząd Skarbowy w Obornikach, Urząd Skarbowy w Pile, Urząd Skarbowy w Wągrowcu, Urząd Skarbowy w Złotowie, Wielkopolski Urząd Celno -Skarbowy w Poznaniu Delegatura w Pile ul. Przemysłowa 23 Piła.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: załącznik nr 1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (dla wszystkich części zamówienia), załącznik nr 1A – zbiorcze zestawienie ilości, powierzchni do sprzątania (z podziałem na poszczególne części i obiekty) oraz załącznik nr 1B - wyciąg instrukcji użytkowania budynku ZJS (dot. Części nr 1).
5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Jeden wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka lub wszystkie wskazane powyżej części. Wykonawca wskazuje w Formularzu oferty (Załącznik nr 2 do SIWZ) numer/numery części, której oferta dotyczy. Każda część zamówienia musi być zrealizowana zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszej SIWZ.
6. Prawo opcji: Zamawiający zastrzega sobie prawo ewentualnego zwiększenia wielkości zakresu zamówienia podstawowego w ramach prawa opcji. Szczegółowe uregulowania w tym zakresie zawierają załączniki do SIWZ – załącznik nr 1 (OPZ) i załączniki nr 6A i 6B (wzory umów).
Próg wartości zamówienia: powyżej progów z art.11 ust.8 ustawy Prawo zamówień  publicznych.

04.09.2020r.

W plikach do pobrania zamieszczono zawiadomienie o złożeniu odwołania oraz wezwanie do przystąpienia do postępowania odwoławczego.

16.09.2020r.

W plikach do pobrania zamieszczono wyjaśnienia i modyfikacje treści SIWZ oraz SIWZ i OPZ (Zał. nr 1 do SIWZ) po zmianach z dnia 16.09.2020r.

21.09.2020r.

W plikach do pobrania zamieszczono Ogłoszenie o sprostowaniu ogłoszenia o zamówieniu opublikowane w Dz.U.UE.

22.09.2020r.

UWAGA WYKONAWCY

Zamawiający informuje, że zgodnie z otrzymanym Postanowieniem Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej, odwołanie złożone w niniejszym postępowaniu zostało zwrócone Odwołującemu.

Z uwagi na powyższe Zamawiający informuje, iż termin składania ofert wyznaczony na dzien 6.10.2020 r. do godz. 9:00 jest wiążący i aktualnie nie podlega zmianie.

W plikach do pobrania umieszczono informację do Wykonawców z dnia 22.09.2020 r.

28.09.2020r.

W plikach do pobrania zamieszczono wyjaśnienia treści SIWZ z dnia 28.09.2020r. wraz z załącznikami.

08.10.2020 r.

W plikach do pobrania zamieszczono informację z otwarcia ofert (wraz ze zbiorczym zestawiem ofert), które odbyło się w dniu 06.10.2020 r.

04.12.2020r.

W plikach do pobrania zamieszczono informację o wyborze najkorzystniejszej oferty dla części nr 3 i 4

10.12.2020r. 

W plikach do pobrania zamieszczono informację o wyborze najkorzystniejszej oferty dla części nr 1,2,5,6,7,

20.01.2021r.

W plikach do pobrania zamieszczono informację o unieważnieniu wyboru oferty najkorzystniejszej w Części nr 1, 2, 3, 6  oraz odrzuceniu oferty w Części nr 3 i 6 postępowania.

01.02.2021r.

W plikach do pobrania zamieszczono ogłoszenie o udzieleniu zamówienia w częściach nr 4, 5 i 7 zamówienia w Dz.U. UE.

18.02.2021r.

W plikach do pobrania zamieszczono iunformację o wyborze najkorzystniejszej oferty w części nr 3 postępowania.

25.02.2021r.

W plikach do pobrania zamieszczono informację o wyborze najkorzystniejszej oferty w częściach nr 1, 2 i 6 postępowania.

01.04.2021r.

W plikach do pobrania zamieszczono informację o unieważnieniu czynności wyboru oferty najkorzystniejszej w cz. nr 1, 2 i 6

14.04.2021r.

W plikach do pobrania zamieszczono informację o wyborze najkorzystniejszej oferty w częściach nr 1,2 i 6 postępowania.

19.04.2021r. 

W plikach do pobrania zamieszczono ogłoszenie o udzieleniu zamówienia w cz. nr 3 postępowania.

14.05.2021r.

W plikach do pobrania zamieszczono ogłoszenie o udzieleniu zamówienia w częściach nr 1, 2 i 6 postępowania.

Pliki do pobrania

bip

Informacje o publikacji dokumentu

 
Data utworzenia: 24.08.2020 Data publikacji: 24.08.2020 10:21 Data ostatniej modyfikacji: 14.05.2021 11:40
Autor: Rafał Targowski Osoba publikująca: Rafał Targowski Osoba modyfikująca: Andrzej Lepianka
Rejestr zmian