«Powrót

Świadczenie usług serwisowych urządzeń i systemów zabezpieczenia technicznego ochrony osób i mienia oraz systemu sygnalizacji pożaru w budynkach jednostek organizacyjnych Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu

Świadczenie usług serwisowych urządzeń i systemów zabezpieczenia technicznego ochrony osób i mienia oraz systemu sygnalizacji pożaru w budynkach jednostek organizacyjnych Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu

Świadczenie usług serwisowych urządzeń i systemów zabezpieczenia technicznego ochrony osób i mienia oraz systemu sygnalizacji pożaru w budynkach jednostek organizacyjnych Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu

Postępowanie zakończone
Numer sprawy:  3001-ILZ.260.33.2020
Nazwa zamówienia:
Świadczenie usług serwisowych urządzeń i systemów zabezpieczenia technicznego ochrony osób i mienia oraz systemu sygnalizacji pożaru w budynkach jednostek organizacyjnych Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu.
Próg wartości zamówienia: poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych
Termin składania ofert: 02 grudnia 2020 r. do godz.10:00 04 grudnia 2020 r. do godz.10:00

Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług serwisowych (przeglądy okresowe, konserwacje i naprawy awaryjne) urządzeń i systemów zabezpieczenia technicznego ochrony osób i mienia oraz systemu sygnalizacji pożaru w budynkach jednostek organizacyjnych Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu.
2. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 10 części:
1) część I – PUS w Kaliszu, DUS w Kaliszu, DWUS w Kaliszu, US
w Krotoszynie, US w Ostrzeszowie, US w Kępnie, US w Jarocinie, US w Pleszewie, WUCS w Poznaniu, (obiekt w Kaliszu, ul. Częstochowska 144), WUCS w Poznaniu, (obiekt w Kaliszu, ul. Powstańców Wlkp. 1/3) - (przeglądy okresowe, konserwacje i naprawy awaryjne),
2) część II – US w Koninie, US w Kole, US w Słupcy, US w Turku, IAS w Poznaniu (BWIP w Koninie ul. Poznańska 46), WUCS w Poznaniu (obiekt w Koninie, ul. Kościuszki 35) - (przeglądy okresowe, konserwacje i naprawy awaryjne),
3) część III – PWUS w Poznaniu, IAS w Poznaniu (obiekt, ul. Słowackiego 22), US Poznań – Grunwald, US Poznań – Jeżyce/WUCS w Poznaniu (ul. Strzelecka 2/6), US Poznań – Winogrady, US w Obornikach Wlkp., US w Nowym Tomyślu, US w Grodzisku Wlkp., US w Śremie, US w Gnieźnie, US we Wrześni, US w Środzie, WUCS w Poznaniu (obiekt, ul. Krańcowa 28), WUCS w Poznaniu (obiekt w Poznaniu, ul Wichrowa 20) - (przeglądy okresowe, konserwacje i naprawy awaryjne),
4) część IV - US w Lesznie, WUCS w Poznaniu, (obiekt w Lesznie, ul. Niepodległości 44), US w Gostyniu, US w Rawiczu, US w Wolsztynie, US w Kościanie - (przeglądy okresowe, konserwacje i naprawy awaryjne),
5) część V – US w Pile, WUCS w Poznaniu (obiekt w Pile, ul. Przemysłowa 23), WUCS w Poznaniu (obiekt w Pile, ul. Styki 3), US w Międzychodzie, US w Szamotułach, US w Wągrowcu, US w Złotowie, US w Chodzieży - (przeglądy okresowe, konserwacje i naprawy awaryjne),
6) część VI – ZJS w Poznaniu – SSWiN, system wideo domofonów, system szlabanów zewnętrznych, system kontroli dostępu, system autonomicznej kontroli dostępu AKD - (przeglądy okresowe/gwarancyjne, konserwacje),
7) część VII – ZJS w Poznaniu - SSP, system sterowania oddymianiem klatek schodowych, system detekcji CO i LPG w garażu podziemnym, system gaszenia gazem serwerowni, system bardzo wczesnej detekcji dymu, (przeglądy okresowe/gwarancyjne, konserwacje),
8) część VIII – ZJS w Poznaniu – CCTV - (przeglądy okresowe/gwarancyjne, konserwacje) zgodnie z przeznaczeniem i warunkami techniczno-eksploatacyjnymi, urządzeń oraz systemów,
9) część IX - US w Czarnkowie - (przeglądy okresowe/gwarancyjne, konserwacje),
10) część X – US w Ostrowie Wlkp.,
a) system ppoż (przeglądy okresowe/gwarancyjne, konserwacje),
b) pozostałe systemy - (przeglądy okresowe, konserwacje i naprawy awaryjne).
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej części zamówienia przedstawiono w załącznikach nr 1 – 6 do SIWZ.
4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Jeden wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka lub wszystkie wskazane powyżej części. Wykonawca wskazuje w Formularzu ofertowym (Załącznik nr 7 do SIWZ) liczbę oraz numer/numery części, której oferta dotyczy. Każda część zamówienia musi być zrealizowana zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszej SIWZ.
5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
6. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 pzp.

01.12.2020 r.
W plikach do pobrania zamieszczono wyjaśnienia i modyfikację treści SIWZ z dnia 01.12.2020 r., zmodyfikowany SIWZ oraz ogłoszenie o zmianie ogłoszenia o zamówieniu opublikowane w Biuletynie zamówień publicznych.

07.12.2020 r.
W plikach do pobrania zamieszczono informację z otwarcia ofert, które odbyło się w dniu 04.12.2020 r.

07.12.2020 r.
W plikach do pobrania zamieszczono informację o unieważnieniu postępowania w części nr VI przedmiotu zamówienia.

17.12.2020 r.
W plikach do pobrania zamieszczono informację o wyborze najkorzystniejszej oferty w części nr I-V i VII-X przedmiotu zamówienia.

05.01.2021 r.
W plikach do pobrania zamieszczono ogłoszenie o udzieleniu zamówienia opublikowane w BZP.

Pliki do pobrania

bip

Informacje o publikacji dokumentu

 
Data utworzenia: 23.11.2020 Data publikacji: 23.11.2020 16:30 Data ostatniej modyfikacji: 28.04.2021 13:39
Autor: Rafał Targowski Osoba publikująca: Rafał Targowski Osoba modyfikująca: Małgorzata Kraszewska
Rejestr zmian