«Powrót

Dostawa sprzętu komputerowego (przełączniki dostępowe, zasilacze awaryjne) dla Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu

Dostawa sprzętu komputerowego (przełączniki dostępowe, zasilacze awaryjne) dla Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu

Dostawa sprzętu komputerowego (przełączniki dostępowe, zasilacze awaryjne) dla Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu

Postępowanie zakończone
Numer sprawy: 3001-ILZ.260.24.2020
Nazwa zamówienia:
Dostawa sprzętu komputerowego (przełączniki dostępowe, zasilacze awaryjne) dla Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu
Termin składania ofert: 25 września 2020 r. do godz. 9:00 02 października 2020 r. do godz. 9:00 

12 października 2020 r. do godz. 9:00 26 października 2020 r. do godz. 9:00

Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego (przełączniki dostępowe, zasilacze awaryjne) dla Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu wraz z jego transportem w miejsce dostawy, rozładunkiem i wniesieniem. Poprzez dostawę należy rozumieć dostawy sprzętu transportem na koszt i ryzyko wykonawcy, wraz z jego rozładunkiem i wniesieniem w miejsce wskazane przez Zamawiającego.
2. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 2 części:
Część nr 1: Dostawa fabrycznie nowych przełączników dostępowych warstwy drugiej:
- przełączników dostępowych warstwy drugiej 24xRJ45 PoE+, 4xSFP+ w ilości 40 sztuk (zamówienie podstawowe),
- przełączników dostępowych warstwy drugiej 48xRJ45 PoE+, 4xSFP+ w ilości 82 sztuk (zamówienie podstawowe),
Część nr 2: Dostawa fabrycznie nowych zasilaczy awaryjnych:
- zasilaczy awaryjnych o mocy wyjściowej 3 kVA w ilości 40 sztuk (zamówienie podstawowe).
3. Oferowany sprzęt będzie fabrycznie nowy, nieregenerowany, nierefabrykowany, jednorodny w ramach poszczególnych pozycji.
4. Adres dostawy: Izba Administracji Skarbowej w Poznaniu, ul. Dolna Wilda 80A, 61-501 Poznań.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia („OPZ") zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. Przedmiot zamówienia zaoferowany przez wykonawcę musi charakteryzować się parametrami nie gorszymi niż opisane w OPZ.
6. Opis przedmiotu zamówienia zawiera również załącznik nr 6 do SIWZ – Wzór umowy.
7. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Jeden wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub wszystkie wskazane powyżej części. Wykonawca wskazuje w Formularzu ofertowym (załącznik nr 2 do SIWZ) numer/numery części, której oferta dotyczy. Każda część zamówienia musi być zrealizowana zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszej SIWZ.
8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
9. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art.67 ust.1 pkt 7 pzp.
Próg wartości zamówienia: powyżej progów z art.11 ust.8 ustawy Prawo zamówień publicznych.

09.09.2020r.

W plikach do pobrania zamieszczono wyjaśnienia i modyfikacje treści SIWZ.

24.09.2020 r.
Zamawiający informuje, że w postępowaniu wpłynął wniosek o zmianę zapisów SIWZ. Niniejszy wniosek jest przedmiotem analizy Zamawiającego, odpowiedź w powyższym zakresie zostanie opublikowana w dniu 25.09.2020 r. W plikach do pobrania zamieszczono zawiadomienie o zmianie terminu składania ofert - pismo z dnia 24.09.2020 r. 

25.09.2020 r.
W plikach do pobrania zamieszczono wyjaśnienia i modyfikację zapisów SIWZ z dnia 25.09.2020 r. oraz zmodyfikowane dokumenty.

30.09.2020 r.
W plikach do pobrania zamieszczono Ogłoszenie o sprostowaniu ogłoszenia o zamówieniu.

09.10.2020 r.
W plikach do pobrania zamieszczono wyjaśnienia i modyfikację zapisów SIWZ z dnia 09.10.2020 r. oraz zmodyfikowane dokumenty. Zamawiający informuje o zmianie terminu składania ofert na dzień 26.10.2020 r.

14.10.2020 r.
W plikach do pobrania zamieszczono Ogłoszenie o sprostowaniu ogłoszenia o zamówieniu.

28.10.2020 r.

W plikach do pobrania zamieszczono Informację z otwarcia ofer oraz zbiorcze zestawienie ofert

20.11.2020 r. 

W plikach do pobrania zamieszczono informację o wyborze najkorzystniejszej oferty dla części nr 1.

30.11.2020 r.
W plikach do pobrania zamieszczono informację o wyborze najkorzystniejszej oferty dla części nr 2.

04.01.2021 r.
W plikach do pobrania zamieszczono informację o unieważnieniu czynności wyboru najkorzystniejszej oferty oraz o odrzuceniu oferty.

09.02.2021 r.
W plikach do pobrania zamieszczono informację o wyborze najkorzystniejszej oferty dla części nr 1.

15.02.2021 r.
W plikach do pobrania zamieszczono informację o wyborze najkorzystniejszej oferty dla części nr 2.

29.03.2021 r.
W plikach do pobrania zamieszczono Ogłoszenie o udzieleniu zamówieniu dla części nr 2.

20.05.2021 r.

W plikach do pobrania zamieszczono informację o zakończeniu postępowania w części nr 1 zamówienia.

11.06.2021 r.

W plikach do pobrania zamieszczono ogłoszenie o udzieleniu zamówienia w zakresie zakończenia postępowania - część nr 1 zamówienia.

Pliki do pobrania

bip

Informacje o publikacji dokumentu

 
Data utworzenia: 25.08.2020 Data publikacji: 25.08.2020 09:38 Data ostatniej modyfikacji: 11.06.2021 10:11
Autor: Rafał Targowski Osoba publikująca: Rafał Targowski Osoba modyfikująca: Andrzej Lepianka
Rejestr zmian