Opis przedmiotu zamówienia:
- Przedmiotem zamówienia jest organizacja i obsługa 2-dniowej narady Wydziału Informatyki w następującym terminie: 12-13.10.2018 r. – planowana liczba uczestników 110 osób.
- Zamawiający wymaga zakwaterowania w hotelu minimum dwugwiazdkowym (**), zlokalizowanym w max. odległości do 100 km od siedziby Izby Administracji Skarbowej
w Poznaniu, z wyłączeniem hoteli zlokalizowanych w granicach administracyjnych miasta Poznania. . Pomiar odległości dokonany zostanie za pomocą strony internetowej https://www.google.pl/maps, pod uwagę będzie brany wynik dla najkrótszej trasy wzdłuż dróg utwardzonych. W polu punkt początkowy wpisany zostanie adres siedziby Zamawiającego tj. ul. Dolna Wilda 80A, 61-501 Poznań, natomiast jako punkt docelowy zostanie wpisany adres zaoferowanego obiektu hotelarskiego.
3. W koszcie organizacji narady należy uwzględnić w szczególności:
- koszty związane z wyżywieniem, tj. przygotowanie i obsługą serwisów kawowych, obiadów, śniadań i kolacji w ramach wyznaczonych godzin (Zamawiający wymaga, aby posiłki były podawane w odrębnej Sali/ pomieszczeniu od Sali konferencyjnej);
- koszty związane z noclegiem;
- koszty dodatkowe, opłaty klimatyczne, ubezpieczenie, bezpłatne miejsca parkingowe (minimum 15 miejsc);- koszty udostępniania Sali konferencyjnej z wyposażeniem