Postępowanie zakończone
Nazwa zamówienia: Dostawa zestawów do składania kwalifikowanego podpisu elektronicznego oraz odnowienie podpisów elektronicznych dla Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu wraz z podległymi jednostkami.
Termin składania ofert: 22.02.2018 r. do godz. 12:00
Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę (zakup oraz odnowienie) certyfikatów kwalifikowanych wg poniższego zestawienia:
1) Zestaw kwalifikowany bez czytnika (certyfikat kwalifikowany ważny 2 lata, karta kryptograficzna z oprogramowaniem do jej obsługi wraz z licencją):
• zamówienie podstawowe - 150 sztuk, opcja - 150 sztuk,
2) Zestaw Odnowieniowy (certyfikat kwalifikowany ważny 2 lata, karta kryptograficzna z oprogramowaniem do jej obsługi wraz z licencją) dot. także odnowienia certyfikatów wydanych przez inne kwalifikowane centra certyfikacji):
• zamówienie podstawowe - 300 sztuk, opcja - 250 sztuk,
3) Czytnik kart procesorowych – obsługujący karty kryptograficzne, na których wgrane zostały certyfikaty kwalifikowane:
• zamówienie podstawowe - 50 sztuk, opcja - 50 sztuk,
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zał. nr 1 i 3 do Zaproszenia.
3. Dostawa ilości certyfikatów w pozycjach opcja, w zależności od potrzeb, może być wykorzystana w całości, części albo niewykorzystana wcale.
Próg wartości zamówienia: poniżej 30 000 euro
15.02.2018 r.
W plikach do pobrania zamieszczono skorygowane załączniki zaproszenia do składania ofert.
Termin składani ofert nie ulega zmianie - 22.02.2018 r. do godz. 12:00
23.02.2018 r.
W plikach do pobrania zamieszczono informację o wyborze najkorzystniejszej oferty.