Postępowanie zakończone
Nazwa zamówienia: Dostawa papieru kserograficznego do Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu.
Termin składania ofert: 12.12.2017 r. do godz. 10:00
Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa papieru kserograficznego do Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu, obejmująca załadunek, transport, rozładunek, wniesienie, wypakowanie i ustawienie w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego (załącznik nr 1 do Zaproszenia).
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do Zaproszenia.
3. Termin wykonania zamówienia – do dnia 22 grudnia 2017 r.
4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania propozycji cenowych częściowych.
Próg wartości zamówienia: poniżej 30 000 euro
Jednostka publikująca: Izba Administracji Skarbowej w Poznaniu
14.12.2017 r.
W plikach do pobrania zamieszczono informację o wyborze najkorzystniejszej oferty.