«Powrót

Dostawa i montaż systemów alarmowych dla urzędów skarbowych podległych Izbie Administracji Skarbowej w Poznaniu

Dostawa i montaż systemów alarmowych dla urzędów skarbowych podległych Izbie Administracji Skarbowej w Poznaniu

Dostawa i montaż systemów alarmowych dla urzędów skarbowych podległych Izbie Administracji Skarbowej w Poznaniu

Postępowanie zakończone
Numer sprawy: 3001-ILN1.260.6.2018
Termin składania ofert: 30.11.2018 r. do godz. 12:00
Nazwa zamówienia:
Dostawa i montaż systemów alarmowych dla urzędów skarbowych podległych Izbie Administracji Skarbowej w Poznaniu.
Opis przedmiotu zamówienia:
1. Dostawa i montaż systemów alarmowych dla urzędów skarbowych podległych Izbie Administracji Skarbowej w Poznaniu.
2. Przedmiot zamówienia zostanie podzielony na cztery części:
a) dostawa i montaż systemu alarmowego dla Urzędu Skarbowego Poznań-Winogrady,
b) dostawa i montaż wyposażenia uzupełniającego systemu sygnalizacji pożaru (SSP) dla Pierwszego Wielkopolskiego Urzędu Skarbowego w Poznaniu,
c) dostawa i montaż wyposażenia do strefy KD dla  Urzędu Skarbowego Poznań-Grunwald,
d) dostawa i montaż wyposażenia uzupełniającego systemów alarmowych dla Urzędu Skarbowego w Wągrowcu.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części zamówienia określa załącznik nr 1 do Zaproszenia.
4. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert cenowych częściowych. Jeden wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka lub wszystkie wskazane powyżej części. Wykonawca wskazuje w Formularzu oferty (Załącznik nr 2 do Zaproszenia) numer/numery części, której oferta dotyczy. Każda część zamówienia musi być zrealizowana zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszym Zaproszeniu i jego załącznikach.
Próg wartości zamówienia: poniżej 30 000 euro.

27.11.2018r.

W plikach do pobrania zamieszczono odpowiedź na pytania skierowane do Zamawiającego.

03.12.2018 r.
W plikach do pobrania zamieszczono informację o złożonych ofertach, wyborze najkorzystniejszej oferty (cz.3) oraz o unieważnieniu postępowania w 3 częściach (cz.1-2, 4).

07.12.2018 r.
Zamawiający informuje, że wykonawca wybrany dla cz.3 odstąpił od podpisania umowy. Z uwagi na powyższe, postępowanie w przedmiotowej części zostaje unieważnione.

bip

Informacje o publikacji dokumentu

 
Data utworzenia: 22.11.2018 Data publikacji: 22.11.2018 15:42 Data ostatniej modyfikacji: 21.02.2022 10:08
Autor: Rafał Targowski Osoba publikująca: Rafał Targowski Osoba modyfikująca: Andrzej Lepianka