«Powrót

Dostawa defibrylatorów AED dla Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu

Dostawa defibrylatorów AED dla Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu

Dostawa defibrylatorów AED dla Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu

Postępowanie zakończone

Nazwa zamówienia: Dostawa defibrylatorów AED dla Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu

Termin składania ofert: do 03.09.2018 r. do godz. 10.00

Opis zamówienia:

  1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa defibrylatorów AED dla Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu
  2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do Zaproszenia.

Termin realizacji zamówienia: 30 dni od dnia podpisania umowy

Próg wartości zamówienia: poniżej 30 000 euro

30.08.2018

Dodano wyjaśnienia do Opisu przedmiotu zamówienia.

31.08.2018

Dodano kolejne wyjaśnienia do Opisu przedmiotu zamówienia.

05.09.2018

Dodano informację o wyborze najkorzystniejszej oferty.

10.09.2018

Dodano informację o wyborze najkorzystniejszej oferty - zmiana wyboru wykonawcy ze względu na odrzucenie poprzednio wybranej oferty.

bip

Informacje o publikacji dokumentu

 
Data utworzenia: 21.08.2018 Data publikacji: 21.08.2018 10:25 Data ostatniej modyfikacji: 21.02.2022 10:56
Autor: Magdalena Waszak Osoba publikująca: Natalia Banaszak Osoba modyfikująca: Andrzej Lepianka