«Powrót

Wielkopolska skarbówka po raz kolejny poddaje się ocenie klientów

Wielkopolska skarbówka po raz kolejny poddaje się ocenie klientów

Wielkopolska skarbówka po raz kolejny poddaje się ocenie klientów

Administracja Podatkowa od kilku lat regularnie przeprowadza badania ankietowe zadowolenia i oczekiwań klienta.
 
Są one prowadzone cyklicznie od 2012 r. i obejmują ocenę kompetencji, jasności wypowiedzi oraz kultury obsługi prezentowanej przez pracowników urzędów, a także ocenę sposobu i czasu załatwienia sprawy oraz ogólną ocenę satysfakcji z obsługi.

W związku z tym, do końca roku, klienci Administracji Podatkowej podczas wizyty w urzędach mogą zostać zaproszeni do wzięcia udziału w takim badaniu i poświęcenia kilku minut na wypełnienie anonimowej ankiety, zawierającej pytania zamknięte oraz część otwartą, obejmującą uwagi i wnioski.

 

 

***

 

W Wielkopolsce wyniki badań od ponad roku kształtują się na podobnym poziomie. W pierwszym półroczu 2015 r. we wszystkich urzędach skarbowych województwa wielkopolskiego zebrano i poddano analizie 2,4 tys. ankiet. Z uzyskanych odpowiedzi wynika, że zdecydowana większość (97,37%) respondentów pozytywnie ocenia działalność administracji podatkowej w naszym województwie.

Wykres z wynikami badań oceny działalności administracji podatkowej w pierwszym półroczu 2015 roku

Najwyższe oceny uzyskiwały urzędy wyspecjalizowane (98,47% ankietowanych odpowiedziało pozytywnie na wszystkie pytania dotyczące poziomu obsługi i sposobu załatwienia sprawy), ale pozostałe kategorie urzędów nie odbiegały znacząco od tego wyniku. Duże urzędy skarbowe (czyli takie, które zatrudniają więcej niż 130 osób) uzyskały 97,6% pozytywnych ocen, średnie (60 do 130 pracowników) – 97,65%, natomiast małe (do 60 etatów) – 96,08%.