Telefony

    Telefony

    Telefony

    Skontaktuj się z nami:

    • 22 330 03 30 – z telefonów komórkowych
    • 801 055 055 – z telefonów stacjonarnych
    • +48 22 330 03 30 – z telefonów z zagranicy

    Dowiedz się więcej o Infolinii Krajowej Administracji Skarbowej, wejdź na stronę.

    Obsługa telefoniczna klientów

    • Poniedziałek:      8:00-18:00

    • Wtorek-Piątek:    8.00-15.00

    Infolinię obsługują pracownicy Krajowej Administracji Skarbowej w języku polskim.

    Po połączeniu usłyszysz komunikat powitalny.

    Wybierz cyfrę 1, jeśli chcesz połączyć się zinfolinią obsługiwaną przez pracowników urzędów skarbowych.Następnie, aby wybrać odpowiednią kategorię sprawy, naciśnij odpowiednią cyfrę na klawiaturze numerycznej telefonu:

    • Podatek dochodowy od osób fizycznych PIT - wybierz 1
    • Podatek od czynności cywilnoprawnych PCC - wybierz 2
    • Spadki i darowizny - wybierz 3
    • Podatek od towarów i usług VAT, i kasy fiskalne - wybierz 4
    • Podatek dochodowy od osób prawnych - wybierz 5
    • Podatek akcyzowy - wybierz 6
    • Rejestracja podatkowa NIP, VAT, ZAP-3, rachunek bankowy - wybierz 7
    • Umówienie wizyty w urzędzie - wybierz 8

    Na infolinii uzyskasz ogólną informację podatkowo– bez potwierdzania tożsamości. Pracownicy infolinii obsługiwanej przez pracowników urzędów skarbowych udzielają indywidualnej informacji podatkowej, po potwierdzeniu tożsamości kodem telePIN nadanym w e-Urzędzie Skarbowym.

    *Koszt połączenia jest liczony jak za połączenie lokalne lub według taryfy operatora.

    Egzekucja podatkowa

    Numery telefonów wyłącznie w sprawach postępowań egzekucyjnych prowadzonych przez Naczelnika Urzędu Skarbowego w Wolsztynie: 668 132 991, 68 347 55 88, 68 347 55 85, 68 347 55 86.

    TelePIN w e-Urzędzie Skarbowym

    Chcesz otrzymać indywidualną informację podatkową? Udzielimy Ci jej na infolinii KAS obsługiwanej przez pracowników urzędów skarbowych po potwierdzeniu tożsamości kodem telePIN.

    Pamiętaj! Kod telePIN podajesz tylko w sytuacji, gdy to Ty nawiązujesz kontakt z infolinią KAS lub pracownikiem urzędu skarbowego.

    Dowiedz się więcejna temat usługi e-Urzędu Skarbowego – telePIN, wejdź na stronę https://www.podatki.gov.pl/e-urzad-skarbowy/druga-edycja-telepin/.

    Konsultanci Krajowej Informacji Skarbowej (KIS) są do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 18:00

    Wybierz cyfrę 2, jeśli chcesz połączyć się zinfolinią obsługiwaną przez pracowników Krajowej Informacji Skarbowej (KIS).

    Na infolinii KIS uzyskasz ogólną informację podatkowo-celną – bez potwierdzania tożsamości. Pracownicy infolinii KIS nie udzielają indywidualnej informacji podatkowej.

    Krajowa Administracja Skarbowa (KAS) zachęca do korzystania z e-usług.

     e-Urząd Skarbowy umożliwia załatwienie wielu spraw podatkowych online - bez wychodzenia z domu, na dowolnym urządzeniu, 24/7.

    Serwis dostępny jest po zalogowaniu na stronę https://www.podatki.gov.pl/e-urzad-skarbowy/.

    bip

    Informacje o publikacji dokumentu

     
    Data utworzenia: 01.10.2024 Data publikacji: 07.10.2024 13:26 Data ostatniej modyfikacji: 24.10.2024 12:02
    Autor: Naczelnik Urzędu Skarbowego w Wolsztynie Osoba publikująca: Paulina Mazurczak Osoba modyfikująca: Paulina Mazurczak
    Rejestr zmian