Organizacja Urzędu Skarbowego została określona Regulaminem Organizacyjnym nadanym przez Dyrektora Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu na podstawie art. 39 ustawy z dnia 16 listopada 2016 r. o Krajowej Administracji (Dz. U. z 2021 r. poz. 422, ze zm.) oraz Zarządzenia Ministra Finansów z dnia 5 lutego 2019 r. w sprawie organizacji Krajowej Informacji Skarbowej, izby administracji skarbowej, urzędu skarbowego, urzędu celno-skarbowego i Krajowej Szkoły Skarbowości oraz nadania im statutów (Dz. Urz. Min. Fin., Fun. i Pol. Reg. z 2020 r. poz. 16, ze zm.).
Pliki do pobrania:
- Regulamin Organizacyjny Urzędu Skarbowego Poznań-Nowe Miasto (plik PDF, 805 KB)
- Schemat organizacyjny Urzędu Skarbowego Poznań-Nowe Miasto (plik PDF, 56 KB)
- Regulamin Organizacyjny Urzędu Skarbowego Poznań-Nowe Miasto (plik PDF, 801 KB) - wchodzi w życie od 1 stycznia 2023 r.
- Schemat organizacyjny Urzędu Skarbowego Poznań-Nowe Miasto (plik PDF, 79 KB) - wchodzi w życie od 1 stycznia 2023 r.
Archiwalne wersje regulaminu: