Profesjonalna obsługa osoby głuchej i słabosłyszącej w Urzędzie Skarbowym - warsztaty

Profesjonalna obsługa osoby głuchej i słabosłyszącej w Urzędzie Skarbowym - warsztaty

Profesjonalna obsługa osoby głuchej i słabosłyszącej w Urzędzie Skarbowym - warsztaty

2 osoby prowadzące warsztaty w tle ekran z prezentacją

Szkoliliśmy się z dostępności. Na spotkaniu w Zespole Jednostek Skarbowych w Poznaniu gościliśmy ekspertów z Towarzystwa Tłumaczy i Wykładowców Języka Migowego GEST. Przeprowadzili dla nas warsztaty - Profesjonalna obsługa osoby głuchej i słabosłyszącej w Urzędzie Skarbowym. Poznaliśmy proste ale jakże ważne elementy języka migowego. Już teraz wiemy więcej o kulturze osób głuchych, jak się zachować w bezpośrednim kontakcie z osobą głuchą lub słabosłyszącą. Wiemy czym jest język migowy, jakich słów używać określając osobę głuchą. Podnosimy standardy obsługi klienta wielkopolskiej KAS.


 

 

bip

Informacje o publikacji dokumentu

 
Data utworzenia: NaN.NaN.NaN Data publikacji: 15.12.2023 09:59 Data ostatniej modyfikacji: 15.12.2023 09:59
Autor: Izba Administracji Skarbowej w Poznaniu Osoba publikująca: Ewa Adamczyk Osoba modyfikująca: Ewa Adamczyk
Rejestr zmian