«Powrót

Badanie zadowolenia i oczekiwań klienta

Badanie zadowolenia i oczekiwań klienta

Badanie zadowolenia i oczekiwań klienta

Szanowni Państwo !

Naczelnik Pierwszego Urzędu Skarbowego w Poznaniu uprzejmie informuje, że w okresie od 21 września 2015 r. do 9 października 2015 roku, w siedzibie tut. Urzędu, przy ul. Chłapowskiego 17/18, zostanie przeprowadzone badanie zadowolenia i oczekiwań klienta.

Celem badania jest doskonalenie usług świadczonych przez Urząd oraz zebranie informacji na temat państwa potrzeb i oczekiwań dotyczących działania Urzędu.

Badanie zostanie przeprowadzone w oparciu o przygotowane ankiety, które będą udostępniane przez pracowników Urzędu, do samodzielnego wypełnienia, na wszystkich stanowiskach znajdujących się w Sali Obsługi Klienta, jak również techniką wywiadów osobistych, prowadzonych przez pracownika Urzędu.

Wypełniając ankietę należy w części A zaznaczyć jedną odpowiedź na każde postawione pytanie, gdyż wówczas ankieta będzie uznana jako ważna. Wypełnienie części B ankiety jest nieobowiązkowe. Wypełnioną ankietę można wrzucić do urny oznaczonej „ANKIETY" znajdującej się w Sali Obsługi Klienta, przekazać w dowolnym okienku pracownikowi Sali Obsługi Klienta.

Udział w badaniu jest całkowicie anonimowy.

Serdecznie Państwa zachęcamy do udziału w badaniu, gdyż uzyskane opinie pozwolą zidentyfikować obszary wymagające poprawy i będą pomocne w doskonaleniu usług świadczonych przez Pierwszy Urząd Skarbowy w Poznaniu.

bip

Informacje o publikacji dokumentu

 
Data utworzenia: 21.09.2015 Data publikacji: 24.09.2015 09:08 Data ostatniej modyfikacji: 24.09.2015 09:13
Autor: Naczelnik Pierwszego Urzędu Skarbowego w Poznaniu Osoba publikująca: Miłosz Zalewski Osoba modyfikująca: Miłosz Zalewski