Badanie zadowolenia i oczekiwań klienta
Badanie zadowolenia i oczekiwań klienta
Źródło: Pierwszy Urząd Skarbowy w Poznaniu
Szanowni Państwo !
Naczelnik Pierwszego Urzędu Skarbowego w Poznaniu uprzejmie informuje, że w okresie od 21 września 2015 r. do 9 października 2015 roku, w siedzibie tut. Urzędu, przy ul. Chłapowskiego 17/18, zostanie przeprowadzone badanie zadowolenia i oczekiwań klienta.
Celem badania jest doskonalenie usług świadczonych przez Urząd oraz zebranie informacji na temat państwa potrzeb i oczekiwań dotyczących działania Urzędu.
Badanie zostanie przeprowadzone w oparciu o przygotowane ankiety, które będą udostępniane przez pracowników Urzędu, do samodzielnego wypełnienia, na wszystkich stanowiskach znajdujących się w Sali Obsługi Klienta, jak również techniką wywiadów osobistych, prowadzonych przez pracownika Urzędu.
Wypełniając ankietę należy w części A zaznaczyć jedną odpowiedź na każde postawione pytanie, gdyż wówczas ankieta będzie uznana jako ważna. Wypełnienie części B ankiety jest nieobowiązkowe. Wypełnioną ankietę można wrzucić do urny oznaczonej „ANKIETY" znajdującej się w Sali Obsługi Klienta, przekazać w dowolnym okienku pracownikowi Sali Obsługi Klienta.
Udział w badaniu jest całkowicie anonimowy.
Serdecznie Państwa zachęcamy do udziału w badaniu, gdyż uzyskane opinie pozwolą zidentyfikować obszary wymagające poprawy i będą pomocne w doskonaleniu usług świadczonych przez Pierwszy Urząd Skarbowy w Poznaniu.
| Informacje o publikacji dokumentu Data utworzenia: 21.09.2015 | Data publikacji: 24.09.2015 09:08 | Data ostatniej modyfikacji: 24.09.2015 09:13 | Autor: Naczelnik Pierwszego Urzędu Skarbowego w Poznaniu | Osoba publikująca: Miłosz Zalewski | Osoba modyfikująca: Miłosz Zalewski | | |