Nr 66794 - Młodszy kontroler skarbowy w Czwartym Referacie Kontroli Celno-Skarbowej i Postępowania Podatkowego CKK-31, w Wielkopolskim Urzędzie Celno-Skarbowym w Poznaniu


05.08.2020 08:23

Źródło: Izba Administracji Skarbowej w Poznaniu

Status: Zakończony

Typ pracy: Służba cywilna

Informacje szczegółowe


Numer: 66794
Tytuł: Nr 66794 - Młodszy kontroler skarbowy w Czwartym Referacie Kontroli Celno-Skarbowej i Postępowania Podatkowego CKK-31, w Wielkopolskim Urzędzie Celno-Skarbowym w Poznaniu
Data publikacji: 05.08.2020 08:23
Termin składania ofert: 15.08.2020 12:0

Wyniki naboru: Nabór zakończony bez wyboru kandydata

Opis

Dyrektor Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu poszukuje kandydatów na stanowisko:
Młodszy kontroler skarbowy
w Czwartym Referacie Kontroli Celno-Skarbowej i Postępowania Podatkowego CKK-31, w Wielkopolskim Urzędzie Celno-Skarbowym w Poznaniu

Liczba stanowisk: 1
wymiar etatu:  1

Rodzaj umowy: umowa na czas określony

Miejsce wykonywania pracy:

Wielkopolski Urząd Celno-Skarbowy w Poznaniu
ul. Częstochowska 144
62-800 Kalisz

Adres urzędu:
Izba Administracji Skarbowej w Poznaniu
ul. Dolna Wilda 80A
61-501 Poznań

W miesiącu poprzedzającym datę opublikowania ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Izbie Administracji Skarbowej w Poznaniu w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, wynosił powyżej 6%.

Warunki pracy:
•    Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
    praca biurowa wykonywana w siedzibie urzędu,
    praca wykonywana przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie,
    praca w terenie,
    praca jednozmianowa.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
•    budynek wielopiętrowy z windą i podjazdem dla osób niepełnosprawnych,
•    w budynku znajduje się toaleta przystosowana dla osób niepełnosprawnych,
•    brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym, narzędzia pracy: komputer, drukarka, niszczarka, kserokopiarka, telefon.


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

•    Analizowanie dokumentów w celu sprawdzenia ich prawidłowości i zgodności z obowiązującym stanem prawnym oraz prowadzenie czynności dowodowych w celu ustalenia i wyjaśnienia stanu faktycznego w prowadzonych kontrolach celno-skarbowych i postępowaniach podatkowych.
•    Przygotowanie pism procesowych oraz dokumentacji z przeprowadzonych czynności w celu udokumentowania przebiegu kontroli celno-skarbowej i postępowania podatkowego.
•    Opracowywanie projektów rozstrzygnięć w celu zakończenia kontroli celno-skarbowej, postępowania podatkowego.
•    Współpraca z innymi instytucjami w celu uzyskania informacji niezbędnych do realizacji powierzonych zadań.
•    Kontrola celno-skarbowa w zakresie rzetelności deklarowanych podstaw opodatkowania oraz prawidłowości obliczania
i wpłacania podatków stanowiących dochód budżetu państwa, a także innych należności pieniężnych budżetu państwa lub państwowych funduszy celowych.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
Niezbędne

•    Wykształcenie: Średnie,
•    Doświadczenie zawodowe: powyżej 1 roku w obszarze kontroli podatkowej lub celnej,
•    Posiadanie obywatelstwa polskiego,
•    Korzystanie z pełni praw publicznych,
•    Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
•    Znajomość przepisów ustaw podatkowych (proceduralnych i materialnych)
•    Znajomość zasad rachunkowości i księgowości
•    Umiejętność jasnego, precyzyjnego i zwięzłego przekazywania informacji,
•    Umiejętność wykonywania analizy dostępnych informacji i podejmowania na jej podstawie decyzji,
•    Umiejętność interpretacji przepisów prawa i stosowania ich w praktyce,
•    Wnikliwość i rzetelność,
•    Umiejętność planowania i organizowania pracy na własnym stanowisku,
•    Umiejętność redagowania pism,
•    Umiejętność pracy pod presją czasu i odporność na stres.

Wymagania dodatkowe: -

Wymagane dokumenty i oświadczenia:
•    życiorys/CV i list motywacyjny,
•    oświadczenie dotyczące pracy lub służby w organach bezpieczeństwa państwa lub współpracy z tymi organami (wzór Dz. U. z 2017 r., poz. 423), dotyczy wyłącznie osób urodzonych przed 01.08.1972 r.,
•    kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
i doświadczenia zawodowego,
•    oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
•    oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
•    oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych.
•    oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych
w załączonych dokumentach – jeśli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO.


Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:----

Dokumenty należy złożyć do:  15 sierpnia 2020 r.
Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

Miejsce składania dokumentów:
Izba Administracji Skarbowej w Poznaniu
ul. Dolna Wilda 80 A
61 - 501 Poznań 

z dopiskiem: „Oferta pracy – CKK-31"


Klauzula informacyjna Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu dla kandydatów do pracy w służbie cywilnej:

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Administrator danych i kontakt do niego:
Dyrektor Izby Administracji Skarbowej  w Poznaniu, ul.  Dolna Wilda  80 A,  61-501 Poznań  
(nr tel. 61 858-61-00,  adres e-mail: kancelaria.ias.poznan@mf.gov.pl).
Kontakt do inspektora ochrony danych: nr tel. 61 858 6173 lub adres e-mail: iod.poznan@mf.gov.pl.

Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej, zawarcie umowy o pracę oraz archiwizacja dokumentów.

Podstawa prawna przetwarzania danych:
1. art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
2. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.

Informacje o odbiorcach danych: tylko podmioty uprawnione, w uzasadnionych przypadkach, na podstawie przepisów prawa lub umowy.

Okres przechowywania danych:
•    w przypadku naboru: czas niezbędny do jego przeprowadzenia (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru innego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający
z przepisów o archiwizacji;
•    w przypadku zawarcia umowy o pracę: okres zatrudnienia a następnie czas wynikający z przepisów
o archiwizacji.

Uprawnienia:
1. prawo dostępu do swoich danych;
2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
4. prawo do usunięcia danych osobowych;
5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

Informacje o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (imię / imiona, nazwisko, data urodzenia,  miejsce zamieszkania, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia do służby cywilnej, dane kontaktowe) jest dobrowolne, lecz niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne,  a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
Jeżeli dane będą obejmowały szczególne kategorie danych osobowych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana  w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie  zgody przed jej cofnięciem.
Inne informacje:
Podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.


Inne informacje:
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu
na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych
w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosi co najmniej 6%.
Do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone
w niniejszym ogłoszeniu.

Pracownikom oferujemy:
•    wynagrodzenie zasadnicze w wysokości 3726,61 zł brutto (wg mnożnika 1,834 kwoty bazowej dla członków korpusu służby cywilnej),
•    dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20 %  wynagrodzenia zasadniczego w zależności
od udokumentowanego stażu pracy,
•    dodatkowe wynagrodzenie roczne („trzynaste wynagrodzenie"),
•    ruchomy czas pracy,
•    fundusz socjalny (np. dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika, niskoprocentowe pożyczki na cele mieszkaniowe, wsparcie finansowe w trudnych sytuacjach, dofinansowanie do kosztów udziału w wydarzeniach sportowych, kulturalnych i rekreacyjnych),
•    możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
•    dofinansowanie do zakupów okularów korekcyjnych,
•    możliwość skorzystania z atrakcyjnej oferty ubezpieczenia grupowego.


Postępowanie może składać się  z następujących etapów:
- weryfikacja formalna, w tym analiza ofert,
- sprawdzian wiedzy merytorycznej i/lub sprawdzian praktyczny badający umiejętności kandydatów,
- rozmowa kwalifikacyjna.

Członkowie korpusu służby cywilnej podlegają ograniczeniom w prowadzeniu działalności gospodarczej zgodnie z ustawą z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ograniczeniu prowadzenia działalności gospodarczej przez osoby pełniące funkcje publiczne.
O zachowaniu terminu decyduje data stempla pocztowego, lub data wynikająca z datownika urzędu.
Oferty nadsyłane po terminie nie będą rozpatrywane.
CV i list motywacyjny muszą zawierać oryginalny podpis kandydata.
W przypadku dokumentów w języku obcym konieczność przedłożenia tłumaczenia tych dokumentów na język polski.
Wszystkie składane oświadczenia muszą być opatrzone bieżącą datą oraz zawierać oryginalny podpis kandydata. CV powinno zawierać następujące informacje: imię (imiona) i nazwisko kandydata, datę urodzenia, miejsce zamieszkania (miejscowość), dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia oraz kwalifikacje zawodowe niezbędne  do wykonywania pracy na określonym w ogłoszeniu stanowisku pracy,
Prosimy o skorzystanie ze wzorów oświadczeń obowiązujących przy naborach do pracy w Izbie Administracji Skarbowej w Poznaniu, które są dostępne na stronie BIP pod adresem:
http://www.wielkopolskie.kas.gov.pl/izba-administracji-skarbowej w-poznaniu/ogłoszenia/nabory/wzory-oświadczeń
Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni o terminach poszczególnych etapów naboru
z wykorzystaniem danych kontaktowych podanych w ofercie.
Wynik naboru zostanie opublikowany w BIP KPRM i BIP IAS Poznań.
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu : 62 5013316.


 

Informacje o publikacji dokumentu bip


Data utworzenia: 05.08.2020

Autor: Aneta Stachowiak

Data publikacji: 05.08.2020 08:23

Osoba publikująca: Hanna Musiał

Data ostatniej modyfikacji: 17.03.2021 13:56

Osoba modyfikująca: Hanna Łaszkowska

Rejestr zmian