Nr 2- konserwator w Dziale Zarządzania i Administrowania Nieruchomościami (ILN1) w Izbie Administracji Skarbowej w Poznaniu


30.10.2020 11:17

Źródło: Izba Administarcji Skarbowej w Poznaniu

Status: Zakończony

Typ pracy: Konkurs

Informacje szczegółowe


Numer: 2
Tytuł: Nr 2- konserwator w Dziale Zarządzania i Administrowania Nieruchomościami (ILN1) w Izbie Administracji Skarbowej w Poznaniu
Data publikacji: 30.10.2020 11:17
Termin składania ofert: 6.11.2020 11:59

Opis

Dyrektor Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu poszukuje kandydatów na stanowisko konserwatora w Dziale Zarządzania i Administrowania Nieruchomościami (ILN1) w Izbie Administracji Skarbowej w Poznaniu. Stanowisko z grupy stanowisk pomocniczych zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 2 lutego 2010 r. w sprawie zasad wynagradzania pracowników niebędących członkami korpusu służby cywilnej zatrudnionych w urzędach administracji rządowej i pracowników innych jednostek.

Liczba lub wymiar etatów: 1 – na zastępstwo
Rodzaj umowy: umowa o pracę na czas określony w celu zastępstwa nieobecnego pracownika
Miejsce wykonywania pracy: Urząd Skarbowy w Czarnkowie lub Urząd Skarbowy w Międzychodzie lub Urząd Skarbowy w Szamotułach.

Warunki pracy:
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- praca wykonywana w siedzibie jednostki lub w terenie.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- budynki jedno i wielopiętrowe z windą lub bez,
- brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających prace osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemych,
- narzędzia pracy: narzędzia niezbędne przy pracach remontowo naprawczych.


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- konserwacje i naprawy drzwi, okien, zamków, zawiasów itp.,
- naprawy mebli biurowych,
- utrzymanie drożności urządzeń kanalizacyjnych, wodociągowych, drobne naprawy instalacji wodno-kanalizacyjnej,
- drobne prace murarskie, dekarskie i malarskie,
- drobne prace elektryczne w zakresie posiadanych uprawnień,
- kontrolę stanu technicznego pomieszczeń, sprzętu technicznego znajdującego się na wyposażeniu Izby oraz podległych jednostek, w tym zgłaszanie, weryfikowanie na bieżąco zgłoszonych awarii i napraw oraz zapotrzebowani zgłoszonych przez właściwą komórkę ds. obsługi sekretariatu w urzędzie lub właściwą komórkę ds. logistyki,
- odpowiedzialność materialną za powierzony sprzęt i narzędzia,
- przemieszczanie mebli, innego wyposażenia i urządzeń np. w związku ze zmianami organizacyjnymi, zakupami, wymianą, likwidacją itd.,
- dbałość o czystość, ład i porządek wokół budynku,
- dokonywanie zakupów w związku z wykonywanymi zadaniami,
- kierowanie samochodami służbowymi,
- dbałość o stan techniczny użytkowanego pojazdu, jego estetyczny wygląd zewnętrzny oraz czystość i porządek wokół pojazdu,
- rzetelne i terminowe prowadzenie dokumentacji związanej z eksploatacją samochodów służbowych (m.in. karty drogowe), w tym terminowe rozliczanie się z kart drogowych,
- przestrzegania instrukcji użytkowania pojazdu oraz przepisów p.poż. i bhp podczas korzystania z pojazdu i jego garażowania,
- rzetelne wykonywanie wszystkich poleceń dotyczących transportu, prac konserwatorskich i innych określonych lub nieokreślonych niniejszym zakresem.

Wymagania niezbędne
- wykształcenie zasadnicze
- prawo jazdy kategorii B

Wymagania dodatkowe
- posiadanie uprawnień elektrycznych do 1 kV,  
- podstawowa obsługa komputera.

Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
- życiorys/CV i list motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia,
- oświadczenie dotyczące pracy lub służby w organach bezpieczeństwa państwa lub współpracy z tymi organami (wzór Dz.U. z 2017 r., poz.423), dotyczy wyłącznie osób urodzonych przed 01.08.1972 r.
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa;
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru,
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych;
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.


Termin składania dokumentów: 06 listopada 2020 r.
Decyduje data: stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Izba Administracji  Skarbowej w Poznaniu
ul. Dolna Wilda 80 A
61 - 501 Poznań z dopiskiem „oferta pracy – konserwator ILN1".


Inne informacje:
Umowa o pracę w celu zastępstwa nieobecnego pracownika.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.

O zachowaniu terminu decyduje data stempla pocztowego, lub data wynikająca z datownika urzędu.
Oferty nadsyłane po terminie nie będą rozpatrywane.
CV i list motywacyjny muszą zawierać oryginalny podpis kandydata.
W przypadku dokumentów w języku obcym konieczność przedłożenia tłumaczenia tych dokumentów na język polski.
Wszystkie składane oświadczenia muszą być opatrzone bieżącą datą oraz zawierać oryginalny podpis kandydata. CV powinno zawierać następujące informację: imię (imiona) i nazwisko kandydata, datę urodzenia, miejsce zamieszkania (miejscowość), dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia oraz kwalifikacje zawodowe niezbędne do wykonywania pracy na określonym w ogłoszeniu stanowisku pracy.
Prosimy o skorzystanie ze wzorów oświadczeń obowiązujących przy naborach do pracy w Izbie Administracji Skarbowej w Poznaniu, które są dostępne na stronie BIP pod adresem:
https://www.wielkopolskie.kas.gov.pl/izba-administracji-skarbowej-w-poznaniu/ogloszenia/nabor/wzory-oswiadczen
Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną telefonicznie powiadomieni o terminach poszczególnych etapów naboru. Wynik naboru zostanie opublikowany w BIP IAS Poznań.
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 61 85 86 343.


Klauzula informacyjna Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu dla kandydatów do pracy w służbie cywilnej:
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Administrator danych i kontakt do niego:
Dyrektor Izby Administracji Skarbowej  w Poznaniu, ul.  Dolna Wilda  80 A,  61-501 Poznań  
(nr tel. 61 858-61-00,  adres e-mail: kancelaria.ias.poznan@mf.gov.pl).
Kontakt do inspektora ochrony danych: nr tel. 61 858 6173 lub adres e-mail: iod.poznan@mf.gov.pl.

Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy poza korpusem służby cywilnej, zawarcie umowy o pracę oraz archiwizacja dokumentów.

Podstawa prawna przetwarzania danych:
1. art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
2. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.

Informacje o odbiorcach danych: tylko podmioty uprawnione, w uzasadnionych przypadkach, na podstawie przepisów prawa lub umowy.

Okres przechowywania danych:
• w przypadku naboru: czas niezbędny do jego przeprowadzenia (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru innego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji;
• w przypadku zawarcia umowy o pracę: okres zatrudnienia a następnie czas wynikający      z przepisów o archiwizacji.

Uprawnienia:
1. prawo dostępu do swoich danych;
2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
4. prawo do usunięcia danych osobowych;
5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

Informacje o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (imię / imiona, nazwisko, data urodzenia,  miejsce zamieszkania, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia do służby cywilnej, dane kontaktowe) jest dobrowolne, lecz niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne,  a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
Jeżeli dane będą obejmowały szczególne kategorie danych osobowych, o których mowa    w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana  w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie  zgody przed jej cofnięciem.

Inne informacje:
Podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.

Pracownikom oferujemy:
• wynagrodzenie zasadnicze w wysokości 2672,00 zł brutto oraz premia stała,
• dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20 %  wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy,
• dodatkowe wynagrodzenie roczne („trzynaste wynagrodzenie"),
• ruchomy czas pracy,
• fundusz socjalny (np. dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika, niskoprocentowe pożyczki na cele mieszkaniowe, wsparcie finansowe w trudnych sytuacjach, dofinansowanie do kosztów udziału w wydarzeniach sportowych, kulturalnych i rekreacyjnych),
• możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
• dofinansowanie do zakupów okularów korekcyjnych,
• możliwość skorzystania z atrakcyjnej oferty ubezpieczenia grupowego.

Informacje o publikacji dokumentu bip


Data utworzenia: 30.10.2020

Autor: Monika Nowaczyk

Data publikacji: 30.10.2020 11:17

Osoba publikująca: Marta Miłaszewska

Data ostatniej modyfikacji: 30.03.2022 07:45

Osoba modyfikująca: Piotr Maczugowski

Rejestr zmian