Stan spraw

    Stan spraw

    Stan spraw

    Sprawy w Izbie Administracji Skarbowej w Poznaniu załatwiane są na bieżąco, zgodnie z procedurami i w terminach określonych przepisami prawa.

    Procedury i terminy określają następujące przepisy:

    • ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 800 z późn. zm.),
    • ustawa z dnia 13 października 1995 r. o zasadach ewidencji i identyfikacji podatników i płatników (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 869),
    • ustawa z dnia 17 czerwca 1966 r. o postępowaniu egzekucyjnym w administracji (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 1016),
    • ustawa z dnia 10 września 1999 r. Kodeks karny skarbowy (t.j. Dz.U. z 2017 r., poz. 2226 ze zm.),
    • ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz.U. z 2017 r. poz. 1257 ze zm.),
    • rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 22 grudnia 2011 r. w sprawie zaświadczeń wydawanych przez organy podatkowe (Dz.U. z 2015 r., poz. 2355 ze zm.).
    bip

    Informacje o publikacji dokumentu

     
    Data utworzenia: 19.07.2018 Data publikacji: 19.07.2018 12:02 Data ostatniej modyfikacji: 19.07.2018 12:02
    Autor: Natalia Banaszak Osoba publikująca: Natalia Banaszak Osoba modyfikująca: Natalia Banaszak
    Rejestr zmian